Visa ostaa NFT: n yli 800 tuhannella dollarilla

Kuinka Blockchain -pelit toimivat

Pelit ovat osa todellisuuttamme, joten he onnistuivat varmistamaan laajan virtuaaliteollisuuden, erittäin kannattavan, yhdistämisen, jossa niiden kehittäjät etsivät jatkuvasti uusia päivityksiä, joiden tarkoitus on erottua näillä lupaavilla markkinoilla. Tietokoneiden myötä syntyi myös mahdollisuus muotoilla “pelejä” tuon ajan ohjelmointikielillä. Näin ollen pelimarkkinoiden avaaminen alkoi vuonna 1962, ja Espacewar, yksinkertainen ja innovatiivinen avaruusaluspeli, joka tuotettiin kahdelle pelaajalle ja jonka tavoitteena oli tuhota vastustajan avaruusalus.
SpaceWar ajan tietokoneella.SpaceWar ajan tietokoneella.

BlockChain -pelit

Lohkoketjun syntymisen jälkeen onnistuimme muuttamaan tapaa käyttää tiettyjä medioita, mikä johti perinteisten pelien häiriöihin.
Elämämme muuttui useammalla kuin yhdellä tavalla, joten nähtiin mahdollisuus pelata ansaita -peliksi. Vaikka mahdollisuus pelata ja silti voittaa rahaa on suuri, todellisuus on, että on vielä ratkaistavia ongelmia, jotta he todella kilpailevat perinteisessä peliliiketoiminnassa.
Cryptokitties -alustan kotivälilehti.Cryptokitties -alustan kotivälilehti. CryptoKitties oli ensimmäinen markkinoilla todella tunnettu peli, jossa pelaajat voivat omistaa, käydä kauppaa ja kasvattaa “pentujaan”, jotka ovat pelin ainoita lisävarusteita. Tämän tulokset ovat: sukupolvi ihmisiä, jotka käyttävät näitä uusia markkinoita teoksen alueiden kaupallistamiseen.

Mikä on NFT?

NFT: itä käytetään hyvin blockchain-peleissä, sen lyhenne tarkoittaa ei-vaihdettavaa merkkiä, eli se on ei-vaihdettava merkki. Se on tekniikka, jonka avulla voit vahvistaa ja hankkia digitaalisen omaisuuden. Toisin sanoen se tarkoittaa ainutlaatuista omaisuutta ja loistava esimerkki tästä ovat taideteoksia. Koska vaikka mahdollisuus toistaa kuvaa, esimerkiksi kupeissa, astiapyyhkeissä, t-paidoissa, Michelangelon maalauksella Aadamin luominen on KERTAINEN rooli historiallisessa prosessissa, joten se ei ole vaihdettavissa .kappaleena toisinnuksesta.
”Aadamin luominen” sijaitsee Sikstuksen kappelin holvin kuudennessa osassa.“Aadamin luominen” sijaitsee Sikstuksen kappelin holvin kuudennessa osassa. Toisaalta ei-vaihdettavan tunnuksen ja kryptovaluutan välillä on perustavanlaatuinen ero. Taloustieteessä vaihdettavissa oleva omaisuus on raha (kryptovaluutta), koska yhtenäisyys on helppo vaihtaa ja sillä on useita identtisiä pareja, kuten lukemattomia 2 reaalista laskua. Tämän vuoksi lohkoketjupeleissä havaitaan mahdollisuus verkkotunnuksen pysyvyyteen kappaleella (ei-vaihdettava merkki), joko peleissä, taidemuodossa tai jopa lipuissa. Lisäksi se luo spekulatiivisia sijoittajia, koska he käyttävät ostoksia myydäkseen arvoa, joka on suurempi kuin he saivat.

NFT -pelien edut ja haitat

Sellaisena NFT -pelit ovat tällä hetkellä varsin suosittuja. Niillä on kuitenkin etuja ja haittoja, jotka kuvataan alla:

Edut:

Jotkut ihmiset pitävät yksinoikeuden voimasta tiettyyn tuotteeseen, ei ihme, että markkinoilla on katastrofaalisia RPG -kortteja. Esimerkki on Pokemon -kortit, kuten Charizard, joka myytiin 311 800 dollarilla. Tämä on asian ydin, koska RPG -korttien hinta ei liity itsearvoon, vaan arvoon, jonka tietty ryhmä ihmisiä pitää halutessaan saada alkuperäisen kortin, joka on ainutlaatuinen ja kerättävä omaisuus, vaikka kuinka helposti on toistettavissa.
1. painos Charivari -kortti on yksi maailman harvinaisimmista korteista.1. painos Charivari -kortti on yksi maailman harvinaisimmista korteista. Koska kaupankäyntitunnukset eivät ole vaihdettavissa, koska ne ovat blockchain-pohjaisia, niitä ei voi muuttaa tai poistaa, mikä tuo peleihin ainutlaatuisen arvon, koska se mahdollistaa aitouden jokaisessa peleissä hankitusta omaisuudesta.

Haitat:

Tällä hetkellä kaikki NFT -peleihin liittyvä tuntuu olevan täydellistä, mutta on huomautettava myös haittoja. Spekulaatiota kysynnästä ja tarjonnasta. Koska kyse on uusista ja kasvavista markkinoista, jokainen sijoitus on edelleen periaate, jonka mukaan uudet yksilöt antavat hinnan, joka on korkeampi kuin aiemmin antamasi, ostamalla omaisuuden arvonnousun toivossa. Käytännön esimerkki on edellä mainittu peli CryptoKitties, jossa suuri määrä räjähtävän kasvuvaiheen aikana saapuneita pelaajia tuotti suuren määrän pentuja lyhyessä ajassa. 4. joulukuuta 2017 määrä ylitti merkittävästi päivittäin myytyjen korttien määrän, minkä seurauksena muutamia pentuja jäi myyntiin. Tämä aiheutti kilpailun kiristymistä pelien ostajien keskuudessa, mikä vähensi onnistunutta myyntiä päivänä, kun myyjät jatkoivat myyntiä aina odottaen enemmän arvostusta tai keskimääräistä korkeampaa hintaa, kun ostajia ei ollut ostettavissa.
Kaavio, joka voi seurata kysynnän ja tarjonnan (A).  Osuus onnistuneesta myynnistä (B).Kaavio, joka voi seurata kysynnän ja tarjonnan (A). Osuus onnistuneesta myynnistä (B). Omaisuutta voidaan kopioida Digitaalisen omaisuuden olemassaolo tekee siitä ainutlaatuisen lohkoketjussa, kuten teoksessa Monalisa, jolla on vain edelläkävijä ja lopullinen versio, mutta tämä ei millään tavoin estä lukuisia jäljennöksiä markkinoilla. Joillakin digitaalisilla resursseilla on fyysisiä taideteoksia vastaava arvo, jotka tuovat vain alkuperäisen teoksen ja kaiken sen luojan antaman arvon, historiallisen merkityksen ja esteettiset ominaisuudet. Siksi digitaaliset resurssit ovat helposti toistettavissa alkuperäisessä muodossa ja muuttavat vain toimialuetta.

NFT -pelien tulevaisuus

Näin ollen nykyiset markkinat ovat kuvatun mukaisesti edelleen alkion arvoisia perinteisiin peleihin verrattuna, koska ne ovat tuoreita ja niillä on paljon tutkittavaa. Suuri osa alkuinvestoinneista vaatii kuitenkin korkeita kustannuksia, ja suuri osa osallistuu peleihin ei tavallisille, pitääkseen hauskaa/kilpaillakseen, vaan odottaen hyviä voittoja, itse asiassa spekuloimalla voittaakseen kryptovaluuttoja tai käydäkseen kauppaa NFT: llä hinta alunperin ostettua korkeampi. Nykyinen malli ei ole yhtä hauska kuin valtavirran pelit, sillä erolla, että blockchain -pelit vaativat myös tiettyjä tietoja, kuten: lompakon asettaminen, kryptovaluuttojen tallentaminen, kauppa ja myynti. Ennen kuin on olemassa niin yleinen ymmärrys, se vie aikaa, joten on melko epävarmaa, miten kaikki tapahtuu. Play-to-ansaitseva malli pitää markkinoita vallankumouksellisina, joten on oltava varovainen, kuka aloittaa uuden skenaarion.

Leave a Reply

Your email address will not be published.